I like art and writing and shiz! I will post art sometimes, but not often cuz I'm a busy, tired, cranky college student. Sometimes it will be fanart (whatever my phase is atm), and other times it will be concept art for my own crappy stories! And maybe I'll post stuff from school sometimes too, if I'm feeling like endorsing myself. Okay, I talk too much. *cries*

 

We are all books because we have spines and stories to tell.

My coworker (because we work in a library)

(Source: deanwinchestersheart)

clannyphantom:

drunktrophywife:

girlwhowasonfire:

shitangiggle:

girlwhowasonfire:

Petition to ban old men from writing books just because they don’t know how to use an iPhone

Petition to have the youth in this country to actually educate themselves instead of spitting out some bullshit they read on some shitty post on facebook that’s untrue, and continues to spread like wildfire.

In 2012, young adults have set the record of completing both high school and college and are on course to become the most educated generation in America history. Maybe you should follow the example of ‘the youth in this country’ and do the same.

And research suggests that all the “damn texting” we do is leading us to be more social and creating stronger bonds with more ppl so

"you can communicate with people across the world instantly?? this generation is terrible!!"

clannyphantom:

drunktrophywife:

girlwhowasonfire:

shitangiggle:

girlwhowasonfire:

Petition to ban old men from writing books just because they don’t know how to use an iPhone

Petition to have the youth in this country to actually educate themselves instead of spitting out some bullshit they read on some shitty post on facebook that’s untrue, and continues to spread like wildfire.

In 2012, young adults have set the record of completing both high school and college and are on course to become the most educated generation in America history. Maybe you should follow the example of ‘the youth in this country’ and do the same.

And research suggests that all the “damn texting” we do is leading us to be more social and creating stronger bonds with more ppl so

"you can communicate with people across the world instantly?? this generation is terrible!!"

rennoii:

Stoick Haddock can’t be an idiot in the eyes of women! He has the Haddock Charm.

btw can i actually post multiple pictures as a reply to an ask or is my internet connection fucking with me

ocean-rabbit:

HEY HEY HEYYYYY HAPPy birTHDA Y manda!!! I COME BEARING YOUR WIFE WHO COMES BEARING FLOWERS.

ocean-rabbit:

HEY HEY HEYYYYY HAPPy birTHDA Y manda!!! I COME BEARING YOUR WIFE WHO COMES BEARING FLOWERS.

inarina:

Based on a conversation I had with my brother

WE TALK ABOUT JEAN A LOT